بره سر

شهر بره سر یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. این شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شهر رشت قرار گرفته است و از شهرهای مهم و پرجمعیت استان گیلان محسوب می‌شود. با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر، شهر بره سر از نظر جمعیتی در رتبه پنجم در استان گیلان قرار دارد.

بره سر در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است و از دیدنی‌های طبیعی و گردشگری متعددی برخوردار است. این شهر به دلیل آب و هوای معتدل و زیبای طبیعت اطراف، هر ساله مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر بره سر می‌توان به جنگل‌های سرسبز و زیبای اطراف، روستاهای قدیمی و سنتی، رودخانه ها و آبشارهای زیبا اشاره کرد.

همچنین، مردمان مهمان‌نواز و مهربان این شهر با تاریخچه‌ی بسیار قدیمی و فرهنگ بومی، مهمانان را به استقبال می‌گیرند و از مراسم‌ها و رویدادهای محلی برگزار می‌کنند. مردم شهر بره سر به مردمان شهرهای دیگر استان گیلان مشهور برای صنایع دستی خاص و منحصر به فرد خود هستند. از صنایع دستی محلی شهر بره سر می‌توان به قالی‌بافی، گلیم‌بافی، سفالگری و منبت‌کاری اشاره کرد.

شهر بره سر برای طبیعت زیبا، جاذبه‌های گردشگری فراوان و فرهنگ بومی خود، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم استان گیلان شناخته شده است.

هر ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور و حتی خارج از کشور به بره سر سفر می‌کنند تا از زیبایی‌ها و تنوع طبیعت این منطقه لذت ببرند.

شما در زمان سفر میتوانید با اجاره خودرو در بره سر از سفر خود خاطره ای به یاد ماندنی بسازید .

آخرین خودرو

شاسی بلند

اسپورتج نیو ۲۰۱۸

4
خودکار
0
4
(بدون بررسی)