بافران

شهر بافران، یکی از شهرهای استان اصفهان در کشور ایران است. این شهر در شمال غربی استان اصفهان واقع شده و از شهرهای مهم استان محسوب می‌شود. بافران در شمال شهر اصفهان و در فاصله حدود ۷۰ کیلومتری از آن قرار دارد.

بافران به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی اصفهان به تبریز، یکی از شهرهای تاریخی و باستانی استان اصفهان محسوب می‌شود. این شهر دارای آثار باستانی و تاریخی زیادی است که به عنوان جاذبه‌های گردشگری معروف هستند.

یکی از نمادهای بافران، برج قلعه نام دارد که در قلب شهر واقع شده است. این برج دارای قدمتی بیش از ۲۰۰ سال است و در گذشته به عنوان نقطه دفاعی در برابر حملات از سوی دشمنان استفاده می‌شد. امروزه، برج قلعه به عنوان یک جاذبه تاریخی و گردشگری معروف است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

در ضمن، بافران شهری با فرهنگ متنوع است. این شهر دارای مردمانی با فرهنگ و زبان مختلف است و هر ساله مراسم‌ها و جشن‌هایی با شخصیت مذهبی و ملی برگزار می‌شود. این جشن‌ها با شکوه و بزرگی برگزار می‌شوند و با هنر، موسیقی و رقص همراه هستند.

بافران همچنین با دست‌بافته‌های خاص و منحصر به فرد خود مشهور است. برخی از دست‌بافته‌های این شهر از جمله قالیچه‌ها و کلاه‌های سنتی بافران در سراسر کشور شناخته شده‌اند. هنر بافتنی در بافران به عنوان یکی از هنرهای معروف این شهر برجسته است.

در نهایت، بافران به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی در استان اصفهان متعلق به ایران باستان است. بافران با تاریخی که به هزاران سال قبل باز می‌گردد، یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

شما در زمان سفر میتوانید با اجاره خودرو در بافران از سفر خود خاطره ای به یاد ماندنی بسازید .

آخرین خودرو

شاسی بلند

اسپورتج نیو ۲۰۱۸

4
خودکار
0
4
(بدون بررسی)